Tuesday 15 May 2007

Če ne počivaš...

So antibiotiki prijeli in sem se hitro postavila na noge, a se mi pozna, da to ni v redu. Še vedno me malo boli grlo, pokašljujem...
Ampak... v nedeljo sem imela oddajo v živo, tako da časa za počitek ni bilo, morala bi obtrgati in povezati trte, pa sem to naredila samo na eni vrsti namesto na osmih, rada bi si uredila vrtiček, pa je posajenih samo nekaj zelišč in par sončnic:) Moj dragi je naredil omare in bi bilo vanje treba zložiti cunje, pa tudi še čakajo na boljše čase v kufrih in vrečah, pojutrišnjem je Festival Šanson, pri katerem so mi tudi dodelili nekaj dela, pojutrišnjem so Festine, za katere je bilo tudi treba marsikaj postoriti... Skratka, pregorevam...

Počasi bom morala narediti zalogo za poletje, da se ne bomo cvrli tam v studijih sredi največje vročine, tako da o počitku lahko samo sanjam...

Ampak za v soboto pa smo povabili nekaj družinic z otroki, tako da bo pri nas živo, saj bomo praznovali rojstna dneva mojega malčka in moje malenkosti.
Prvič doma, prvič na svojem!

1 comment:

ambala said...

kako je bil piknik?