Wednesday 9 May 2007

Bolezen

Če grem jaz k dohtarju, je pa res že kriza. Po včerajšnjem praskanju v grlu (ki sem ga elegantno ignorirala) sem današnjo noč preživela v kuhanju žajbeljčka, smiljenju sami sebi in trpljenju od bolečin. Prav ste prebrali. Crkujem od hudega. Ne morem požirat, ker je tako, kot da bi mi v grlo zabadali tisoče žiletk, ne morem govorit, ker vsak gib jezika ali ustne votline povzroči totalne bolečine in vidim zvezde.
Pa res ne pomnim, kdaj sem nazadnje doživela takšno angino. Ker to je to. Zjutraj sem se odpravila v ZD že ob 7.00, da bom ja kmalu na vrsti. Jok brate! Čakala sem 2 uri, moja številka je bila 27! Za crknit. Sem pa bila prijetno presenečena (ker sem šla k zdravnici za urgentne primere), saj po odhodu mojega zdravnika v penzijo SOVRAŽIM mojo dodeljeno dohtarco. Res. Tale danes je bila pa super, mirna, sproščena, dobre volje, tako da sem ji celo rekla, da česa takega že dolgo nisem doživela. In to jaz, ki raje malce pokritiziram kot pa pohvalim (ja, en pa mora!).
Dobila sem antibiotike, za katere upam, da bodo kot čudežne tabletke hitro opravile vsaj svoje začetno delo. V nedeljo me čaka oddaja, v kateri definitivno MORAM govoriti. Ližem Strepsilse (za katere sem BTW ugotovila, da so Produced by Boots - OH, ENGLAND, MY ENGLAND- in jih imam zato še raje) in vsake par ur požrem kak Lekadol, da malce manj boli vsaj ene 15 minut.
Drugače pa ležim, ker me trese.
Ufffffff....... kok se smilim sama sebi:(

6 comments:

ambala said...

joj sovražim to! LEPO SE POZDRAVI!!!!!

Unknown said...

pozdravi se! sej bo hitr mim.
zakaj pa ne zanemnjaš dohtarce, če nisi zadovoljna z njo? sej maš to možnost, jaz sem že dvakrat to naredila.

Anonymous said...

Točno to, če ti ni ok, pač menjaj. Sicer pa ti tudi jaz želim vse naj naj, da bi se čimprej pozdravila in da bi na želeni dan imela glas....

kasparina said...

Ja, menjaj... to že, samo ko sem hotela zamenjat in našla tiste, h katerim bi šla (da so preverjeno OK), imajo polne kvote in ne jemlljejo novih. Na blef pa ne bom šla nekam:)

Anonymous said...

pa se tam postavi v čakalne vrste in upaj, da se kmalu sprostijo, pa menjaj, ko bo en od teh dohtrjev frej...... tako sem jaz naredila za zobozdravnika, pa se mi je obrestovalo

ka-ma said...

Upam, da se bos kmalu boljse pocutila! Ni hujsega, kot biti bolan takrat, ko te caka sto pomembnih stvari. Drzim pesti!