Saturday 28 April 2007

Prazniki?!?

Hvala Bogu za praznike. Vsaj kaj narediva. Cel mesec sva skakala iz Ljubljane v Trebnje, zvečer nazaj.. v tistih vmesnih dveh do treh uricah nekaj naredila.. pa spet jovo na novo...

Zdaj smo že tri dni tukaj. Krstili svoje postelje, počasi pospravljamo stvari v omare. Posadila sem sivko, žajbelj, par sadik jagod, kup semen še čaka, da se bo zemljica usmilila zmočit. zdaj jo je nemogoče skopat.

Pobeljeno je, ta večja svinjarija je odstranjena.

Pralni stroj priklopljen in preizkušen - deluje 100/h. Super zadeva. Je bilo pa ludo. Morali smo poštemat v kleti za odtok, ker je bil neaktiven. Spodaj sploh ni bilo cevi! Se vidi, da je bila to vikendica in ljudje niso potrebovali določenih stvari.

Ja, še vodovod priklopijo, pa smo na konju. Denar pa leti in leti.
Kosilnica - je že pokošeno...
Škropilnica - bo treba trtico malo poškropit proti peronospori.
Par zadev za kopalnico še manjka, potem pa lahko malce zadihamo. Predvsem finančno.

Kot se vidi, je vse v barvah. Ne prenašam več belih sten. V Ljubljani je bilo vedno vse belo. Malček si je itak izbral rumeno. V spalnici imava lepo modro (naj bi delovala pomirjujoče). V kuhinji je oranžna, v spodnji predsobi neka zelena, v zgornji sem zmešala Gašperjevo rumeno s spodnjo zeleno in je nastalo... nekaj prav posebnega, pa še ful mi je všeč. Saj bodo še fotke, ampak tud fotkat nimam časa.


Sem se pa oračunalničila. Imam prenosnika, da sem se tudi tukaj priklopila. Seveda s kartico Simobila, saj tule kar dobro vleče. Ponudnikov interneta namreč - NI!


Danes sem barvala z barvo za beton spodnji siv del na bajti. Prav lepo izgleda. Grega je naredil klopco za pred hišo, jaz sem izbrala barvo - modro, ker so že vse ograje modre in ne bom spreminjala še tega.


Ja, ljudje - uživam! Vreme je prekrasno, zadnjič se je prikazala celo teta na obisk (čeprav sem mislila, da smo še v ilegali), jutri pa dobimo obisk prijateljice Katarine z možem in hčerkico. Prvi uradni obisk in otvoritev sezone pečenja na žaru.


Saj je že čas. Imamo 26 stopinj.


Do prihodnjič...

7 comments:

Anonymous said...

jupiiiii!!!! Ko se pa še mi namnožimo in k sebi spravimo, pa vas tudi trije mušketirji iz štajerske pridemo pogledat!!

Joj, barva je pa full lepa, mi poveš kodo in proizvajalca barve G. sobe?

kasparina said...

Ahahahah!
Nema koda. Jupol gold z dodatkom rumenega barvila (pa ne Dipija)...

Smo vse sami mešali:)

Unknown said...

hojla, zdajle sem se spomnila, kako smo nabirali izkušnje na krasu, ko smo po navodilih moje mame štimali vrt. takrat je bilo tudi zame prvič. pa kako A. kar ni hotel nehat šarit z rokami po zemlji, na začetku je bil pa ful proti. upam, da ti tista izkusnja pride prav. zelim ti cimbolj uspesno agroterapijo!

ambala said...

Miškolada, dost je teh anektot!!! Si bo še kdo kej mislil! Ahhahaha


Lepo ste uštimal! Juhu! Pridemo pogledat avgusta!

Anonymous said...

Miškolada, ti kar piši.... vsaj malo več izvem o bratcu - kaj počne in kaj ne hehehe ;o)

kasparina said...

Ja, vse izkušnje delujejo 100/h! Kras je bil pa res fajn.
Ambala, a ljudje ne smejo vedet, da si si ročice umazal z zemljo?
Drama Queen!!!!

Anonymous said...

draga Č.,tudi tebi vse najboljše za RD, saj ga praznujeva isti dan, samo kar nekaj let razlike je med nama.