Tuesday 10 April 2007

Vse me boli:)

Ojej, seveda moramo vse prepleskati, urediti. Ampak da tako počasi gre, si pa nisem mislila.

Tele praznike sva preživela v praznenju hiške, beljenju, čiščenju ipd...

Spodnji del je urejen, tudi v kuhinji sem začela generalno čiščenje. No, zdaj bomo že lahko jedli iz svojih krožnikov, pili iz svojih skodelic in kozarcev, uporabljali svoj jedilni pribor... Veselim se vsake drobnarije, ampak boli me pa tudi vse od las na glavi do mezinca na nogi!

Obrezala sem en grmiček vrbe (ki je za povezovanje trte). Ven sem vrgla nekaj enega zelenja, ki je preraslo narcise in tulipane in zato ne morejo rasti. Zdaj razmišljem, kje bo moj zeljiščni vrtiček. Hahaha!

Pa ene par fotk sem naredila, ki kažejo kako fajn je tam v hribu!

Pa še razgled:

1 comment:

ambala said...

sam to sploh ni tko mejhn, kot sem prej mislil!!!

A veš kako je s plevelom: vse ven, pol pa zasad tist, kar sama češ! haha...

grem naprej vadit... lepo mate ful!! :D