Wednesday 4 April 2007

Doma...

Sem šla v nedeljo malce "domov". Je, čudno se sliši, da greš domov nekam drugam:) In sem gledala okrog, pomila dva predala v kuhinji (počasi se daleč pride), pomila jedilni pribor, par krožnikov, dva lonca in šla ven. Na balkončku, oziroma ob njem raste ena vrtnica plezalka. Sem vzela škarje in jo obrezala. Sicer malo po občutku, ker pojma nimam kako se to dela, ampak vendarle. Zdaj nima več tistih suhih, odmrlih cvetkov.
Cvetijo narcise, tulipani in še nekaj drugih vrst rožic, za katere se niti ne bom trudila, da bi zvedela katere so. Lepo je - itaq! Če ne zaradi drugega pa zato ker je moje.
No, edino kar je hecno, pa je to, da je vse zaraščeno, ker je stalo okrog eno leto. In zdaj bi potrebovala inštrukcije o tem kaj je plevel in kaj ni. Pojma nimam.
Sem pa šla včeraj v Bauhaus al max al karkol že in si kupila motikco, grabljice, lopatko - kot za v peskovnik. Pa tisto, kar si najbolj želim. Semena za zeliščni vrtiček. Pa si nisem mogla kaj, da ne bi kupila še solatke, grahka, bučk pa še nekaj stvari. Me prav zanima, kaj bo ratalo. Ma moram vse prej prekopat huuuuuuuuuuuuuuu!

Danes sva uro in pol porabila na občini in uradno sem postala Dolenjka. Malo sva šla še k hiški, zamenjala ključavnice, pogledala kako je z odtoki in šla naročit hladilnik in pralni stroj. Nikoli nisem mislila, da je to tako fajn. Kupovat zase, po svojem okusu...

Kupila sva tudi nekaj raznih drobnarij, ki imajo sončnice. Moje najljubše rožice. No - te pa sem že posadila, oziroma jih je malček.

Ja, noro je. Mirno in sproščujoče.
Uživam. Plan je, da čez vikend pobelimo - btw - ima kdo kaj pojma o barvah - v kateri prostor kakšne barve? Ne želim imeti vseh sten belih...

Upam, da se v treh tednih vselimo. In da bom končno v svojem življenju prvič resnično praznovala rojstni dan. Doma. Na svojem. Po svojem okusu. S svojimi prijatelji. Pa še okrogel bo!

2 comments:

Anonymous said...

Zdej me pa že prav firbec matra kje to je in kako izgleda!!

Sicer pa kako fotko še lahko pričakujemo, ne?

ambala said...

Joj kolk super!!!

Fin dnevnik!

Pomoje lahko spalnico v tak bolj oker, rjavo barvo, čeprav sem sam za bordo rdečo, ki je pa ok samo, kadar je res zelo velik prostor. Dnevno sobo pa lahko soncno zelo pastelno rumeno, odvisno kaksno je pohistvo...

Joj kako sem že vesel, da poleti prideva in piknikiramo!!! JUHUUU