Tuesday 15 April 2008

Moj sonček:)

Ja, takole delamo luknje v rjuhe.... (smo ga nahecali, da je tok puknu, pa se reži ko pečen mucek)...
Dokler ne zaspimo (no ja, malo čudne načine si zbira....

Je pa tale moj sonček včeraj šel prvič v vrtec v Novo mesto. Sem se bala, da bo kak problem, pa je bil totalen heroj. Danes sem morala v Ljubljano in ga je v vrtec peljal Grega, ostal je pa celo do 15.15. In je bilo vse ok. Starši si delamo več problemov kot pa tile malčki.

Jaz pa moram reči, da se kul počutim. Menim se za kako delo, trenutno že malo delam na lokalnem radiu. Se "uvajam", pa je kar kul. Če to uspe, gremo v eter, pa kako oddajo z otroško glasbo dobim (sem izrazila interes, pa so ful ZA).

Ni hudič, da tudi zame posije.... še eden poleg zgornjega:)

2 comments:

ambala said...

matr je že velik. shit!

tudi tebi sije, nedvomno!

cmokaaaa

Freycha said...

res je zrastel ko konoplja! Res ga ne bi spoznala, če bi ga videla na cesti....

Ja, se strinjam, da si starši delamo čisto preveč problemov in skrbi....

tebi bo šlo pa tudi na boljše s službo in vsem, v to sem prepričana!

lep pozdrav in štajerske!

p.s.: en obisk imamo pri vas še v dobrem, ne? kakega maja bi bilo odlično, če boste seveda imeli čas!