Sunday 6 April 2008

VSAK IMA EN ČUDEN DAN....

... in jaz ga imam prav DANES... zdajle....Dogaja se ogromno zadev... Stekleničke sem malo zanemarila, ampak se ukvarjam s povsem življenskimi zadevami.

Že pred novim letom sem nekoliko jamrala nad stanjem v službi (no ja, pogodbeno delo kot s.p.). Zdaj pa me je končno DOKONČNO ubilo. Se čudno sliši in ljudje težko razumejo, da te nekaj totalno zjebe. Oprostite izrazu.
1. Od človeka zahtevajo, da ustavnovi s.p. OK. To naredi, se podredi, dela kot kreten, vmes ugotavlja, da je to malce riskantno.
2. Si zrihta nekaj različnih del, dela ko kreten, da lahko preživi, pa mu gre vse slabše....
3. Osnovni delodajalec zaheva vse in še več, tako da zmanjkuje časa za "ostalo" in s tem za preživetje.
4. Vmes se človek odloči, da bo uredil življenjske zadeve in se "zapufa", da bo družina končno skupaj...
5. Res je super, življenje je krasno, dokler...
6. Se ne preseli in se kar nekaj časa matra, ker ugotavlja, da mu ostaja za življenje in vse kredite cca 300 evrov....PIZDA!!!! Za 300 Evrov sem lahko doma. In tko v ponedeljek nisem obnovila pogodbe in sem "kokr" na cesti... OK, delam in delala bom honorarno, ampak se mi pa "FRŽMAGA" 100/h.....

In danes.... danes smo imeli z vinogradniki nastop.... in se mi ta trenutek vrti v glavi, ker pijem že celo popoldne.... jp... na zdravje.... do zdaj nisem imela časa razmišljat o čemerkoli, razen o birokratskih zadevah (KI SO BTW.. TUDI POGLAVJE ZASE...), zdaj me je pa zadelo...


ps... ja Alenka, kruh je moj, ker me stane zgolj 50 centov (moka v mlinu) plus, žlička cukra, soli, kvas, 350 ml vode, 20 ml olja, pa premažem s kavo (učna ura z Gorjuške kmetije)... prekrasno zgleda in tudi dober je...Regrat pa tudi še jemo.....

...res se raje ukvarjam s sabo kot pa s tem, kako me nekdo na suh tepta dva metra v zemljo. Raje se sama pokopljem kot pa da me drugi dokončno ubijejo....Uffffff. kok je pesimizem ven usekal... upam, da dolgo ne spet....

pps: hudo upam, da bom dobila ustrezno podporo v moji bližini, ker se mi bo drugač totalno "ODFUKAL"pps: bognedaj da grem tole jutri brat....

ppps: KOKRKOL SE ČUDNO SLIŠI, že dolgo nisem jokala, in zdajle si bom prižgala cigaret in se do konca zjokala....

5 comments:

ambala said...

jaz sicer nisem v tvoji bližini (geografski) a te popolnoma podpiram. Dovolj so te izkoriščevali in izmozgavali na radiu!
Zdaj se postavi zase, počasi naprej.

Vesel sem zate, da si se znebila takega bremena. Vedi, da imaš prijatelje, ki ti vedno priskočimo na pomoč... lupčke

PS: Aja, kaj je pa to s cigaretom????

kasparina said...

Eh, včasih zapaše:)

Anonymous said...

V mislih te podpiram in želim, da si čim preje najdeš bolj pošten odnos do tvojega dela in da bi bila tudi po tej plati srečna

Anonymous said...

V mislih te podpiram in želim, da si čim preje najdeš bolj pošten odnos do tvojega dela in da bi bila tudi po tej plati srečna

Freycha said...

podpora tudi iz moje strani!

Drži sein poštimaj si tak, da ti bo ok in da boš srečna ;-)

mislim nate....