Wednesday 28 January 2009

Razmišljam...

Zakaj moram vsak papirček, vsako vlogo državi in njenim inštitucijam pravočasno oddati?
Zakaj moram CSD-ju pravočasno oddati vsako spremembo glede stanja družine?
Zakaj moram še marsikatero manjšo stvar sploh narediti?
Zakaj sem morala okrog zavoda za zaposlovanje skakati kot kura in se javljati na raport (pa btw. nič ne naredijo zate - saj te tudi poimenujejo Aktivni iskalec zaposlitve).
Verjetno bi se še toliko bolj potrudila, če bi mi šlo za ŽIVLJENJE?!?
O vračilu življenja namreč veliko govorijo zadnje dni? Jaz jim ga ne bi vrnila... Ko bo država olajšala življenje svojim državljanom, ko bo poskrbela za vse tiste, ki izgubljajo službo, ko ne bo več brezposelnih Slovencev... Če se niso pobrigali takrat, ko je bilo to potrebno, naj tudi zdaj ne jamrajo.

Zakaj moram plačati vodovod?
Zakaj moram plačati priključek za elektriko?
Zakaj so slovenski ljudje na stanovanjskih razpisih tako redki prejemniki? (recimo celo življenje v SLO, rojen v SLO)?

Kar poglejte rezultate kakega razpisa na stanovanjskem skladu, pa vam bo hitro jasno.

Tega ne razumem in nočem razumeti....

Pa mi recite, da sem rasno nestrpna. Mogoče pa me takšno dela naša ljuba "domovino".

1 comment:

Unknown said...

Super napisano!