Sunday 3 June 2007

Na deželi je lepo... i-a i-a oooooooooooo



Včeraj je šel naš obisk na sprehod samo 50m od naše hiške in nazaj prinesel tele krasotce:




Pravijo, da imamo tule naokrog polno tega, torej jih je treba samo še najti... Smešno. Naselim se na območje, kjer raste goba na gobi, obožujem jih, ampak lahko se mi postavi pred nos PA JE NE NAJDEM!!!!!! No ja... bom poročala, če se mi katera res nastavi...

No, danes pa se je oglasil - ampak res oglasil z močnim glasom tale junak:

Bil je totalno sestradan, revček, in ne bi bila jaz, če ga ne bi privlekla domov. Očitno ga je v poplavi mladih muc nekdo odvrgel, saj sem ga našla blizu ene izkopane luknje... In me je totalno presenetil moj dragi, ker je muca (kljub veliko besedam in upiranju) crkljal in futral, dokler se ni pomiril in nažrl. Tudi malček je bil čisto iz sebe in zdaj se je odločil, da ima muca. Moj dragi pa muce dobesedno sovraži.

No, posvojen je, če bo le hotel ostati pri nas...Z malim sta se že igrala in lovila, čeprav komaj hodi... Ja, res se nam dogaja... ful... Uživam in ŽIVIM!

5 comments:

Anonymous said...

Joj, kako se imate vi super!! Kar se mačk tiče, jaz jih tudi ne maram. Ampak takole bi pa že k sebi spravila, če bi jo našla nekje čisto bogo. Samo ne bi bila pa hišna mačka. Lahko se okoli bajte poja, pa tudi hranim jo lahko, samo mačka v hiši pa ne.....
Joj, pa kako je mali že velik. Koliko je pa že star sedaj? 5?

kasparina said...

4 - in zdaj totalno uživa. Tukaj je ves čas zunaj, ni se treba bat ful prometa, otrok je polno, ni svinjarije v smislu smeti, uporabljenih igel po tleh (ja v Zupančičevi jami je polno tega), peskovniki neuporabni. Tukaj ima pa vsaka bajta en kupček peska...

Danes je Črta (tako je muca poimenoval moj dragi) vrgel v vodo!?!? WTF smrkavec! Ker je umazan. Muc pa je totalno posvojih dragega, sledi mu ko kuži... Šele zvečer sem prišla domov, pa je scena čist nora. Tudi mi ga ne mislimo imeti not. Zdaj je na podstrehi, kjer je prostor, da ga kaka žival ne zakači... potem pa bo imel kako kučico zunaj.

Unknown said...

hihi, pa ste tudi vi postali gobavci. kar pojdi po lisičke, teh ne moreš zgrešit. če pa si med gobanjem prepevaš:" Lisica je prav zvita zver...", ti pa polna malha ne uide. Častna gobavska!

Želim vam eno strašno dobro gobovo juhu, mucu pa eno kiblo mleka. mijauuuu

ka-ma said...

Jaz tudi naceloma ne maram mack, ampak ko se je ena odlocila, da nas bo posvojila, sem se vdala v usodo. Zdaj zivi zunaj, prihaja pa jest in spi na pokrovu nase zabe-peskovnika. In nam je vsem grozno prirasla k srcu.
Kar se pa umivanja mack tice, so pa ocitno vsi 3 do 5 letniki enaki - nasa dva sta jo tudi hotela vrzt v vodo, ker je umazana, pa jima je na sreco usla... :) Sicer je bila pa umazanost samo izgovor za packanje po vodi, tako kot zmeraj, samo tokrat "igracka" ni hotela sodelovat.

ambala said...

iiiiiiiiiiiiiii kolk luškan!

Ah veš, vsi dragiji se malo omehčajo! Slej ko prej... haha

Joj kolk sva srečna za vas! Super, res.... komaj čakam, da prideva!!!