Tuesday 23 October 2007

O volitvah...

Sem prebrala http://poslednjamohikanka.blogspot.com, pa bom tule komentirala, namesto, da ji s komentarjem nafilam celo stran.

No, se je že zgodilo, da nisem šla volit. Ampak tokrat sem šla (kar tako, zato, da sem se podpisala prvič na NOVEM volišču - BTW gasilski dom Ponikve). Pa čeprav ne vem zakaj, ker pojma nimam, kaj kdo od teh ljudi (beri kandidatov) hoče (itak potem vse pozabijo). Ne berem časopisov, oziroma berem - kulturo, črno kroniko, prav gotovo pa ne notranje politike, ker se mi zdi, da nas že leta in leta nategujejo. Ne gledam TV, ker za to nimam časa, ker se domov vračam pozno popoldne ali celo zvečer in nimam moči, da bi gledala še dnevnik in vse te naše debilčke (beri recimo parlament, kjer sedi reci in piši 10 poslancev, ki jih plačujemo zakaj že?), ki naredijo 0 = zero = nula, da bi lahko človek normalno živel. Vem, da je Pečaričeva zbudila pozornost in morebiti koga osvestila o hendikepiranih. Vem, da se Zmago absolutno ne zna obnašat, čeprav mu dam v določenih stvareh prav. Vem, da Peterle rad igra na orglice in je med narodom popularen prav zato, ker se mu približa na ta način. Vem, da pojma nisem imela, da je še ena ženska kandidatka. vem da je Gaspari. Ampak WTF je on, da bi zdej bil predsednik, če predsednik itak nima kakšne posebne moči in tudi pogreša ga noben ne, če se umakne (beri = umik Drnovška v hribe), potem je pa tukaj še en Turk, ki... pojma nimam. Verjetno je še najmanj škodljiv. Zato je dobil moj glas. Enga sem pa pozabla? Naj bi jih bilo sedem. Pojma nimam.

Lahko temu rečemo pomanjkanje splošne osveščenosti, ampak res se mi ne da ukvarjat še s tem, če imam sama s sabo in s svojim preživetjem dovolj opravka.

Zdej sem se pa razkurla še jaz.

2 comments:

Anonymous said...

jaz nisem vsega sproti spremljala, tudi izredno malo soočenj sem poslušala, ker se mi zdi brez veze nekaj pametovati, ker predsedniki pri nas nimajo nekih pooblastil. Ampak sem se vseeno odločila in šla voliti.Ker pač čutim, da je to moja državljanska dolžnost.

ambala said...

en mulo iz MB je še bil.... ;)