Tuesday 23 October 2007

Pa jebemti...

... kakšni dnevi so za mano. Za zmešat.

Poleg vsega sranja okrog avta, ki je bil seveda ocenjen za totalko, se me je lotila še bolezen. Pa vsak teden kak koncert. Tako tudi včeraj, pa danes tudi.
Sem dala včeraj otroka v rejo k drugi babici, da se vsaj malo spravim k sebi, pa me kliče ob 14h, da malega boli uho. OK. Šibam ponj, šibam po Grega, ker imamo samo en avto. Ju odpeljem v Ljubljano, da gresta k dohtarci, si sposodim drug avto, da se odpeljem dirigirat (na gorenjsko stran do Zbilj- 1,5 urni samomor), oddirigiram, pa nazaj v Ljubljano, spet samomor, ampak malo krajši, direkt na vajo z drugim zborom, ker bo koncert 4. novembra... Vmes ugotovimo,da sem pomotoma s sabo vzela zdravstveno od tamalga, zato sem morala še po zdravila v dežurno lekarno....

In ob pol desetih se konča.Valjda sem še dons scuzana ko cunja.

Ampak se je že začelo. Če slučajno zapade sneg, ne morem nazaj domov v hrib brez zimskih gum. Pa sem šla kupit nove, jih dala montirat in zdaj čakam - ker traja cca 3 ure, da prideš na vrsto.
Delat pa ne morem, ker se mi fuzla.

Ampak čekiram razne variante, da bi prišla nekako do novega avta. Seveda na kredit ali leasing brez pologa, ker nimam gotovine. Ponudb ni veliko, ali pa avto stane 15.000 evrov, kar je ta trenutek tudi meni utopija.

Kaj pravite na Getza?

3 comments:

Anonymous said...

Poslednjamohikanka je imela Getza,povprašaj!.Meni se zdi čisto v redu. Ne vem pa kako je pozimi z cestami tam pri tebi, najbrž bi bil 4x4 najbolj primeren samo so vsi zelo dragi,najcenejši je Suzuki Ignis 4x4 13.490 EUR.

kasparina said...

Ja, to je super, samo če maš totalko in si praktično v minusu (zavarovalnice sux), če maš jurja plače pa 700 kreditov... hmmmm - nema...

Anonymous said...

Getz je fajn avto, jaz sem bila zelo zadovoljna z njim. Če ne bi rabili večji avto zaradi vozička, bi ga še vedno imela.
Fotr, ti pa ne deli reklame za Ignisa na vseh koncih in krajih hehehe