Monday 20 August 2007

Pevski teden

V četrtek sem malega dala v rejo mami (tudi za čez noč), se odpravila na radio in uredila najnujnejše. Kar je sicer trajalo nekoliko dlje kot sem predvidevala. Potem pa sem šla pogledat kako izgleda letos pevski teden v Ljubljani. Europa Cantat vsako leto prireja pevske tedne po Evropi, in zdaj je zadeva tudi pri nas – že drugič. Pride malo morje zborovskih pevcev, imajo delavnice, se družijo, pojejo, na koncu tudi nastopijo. Letos so delavnice vodili Gary Graden, simpatičen ameriški Šved ali švedski američan, ter skupina Singer Pur – ki jo sestavljajo 5 moških in ena ženska. Če koga zanima: http://www.singerpur.de/

Kok dobr. Spet sem srečala veliko kolegov, s katerimi smo se srečevali na koncertih, izobraževanjih… In te stvari sem kar zanemarila. Priznam. Zavestno. Človek v življenju dobi drugačne prioritete. Ampak sprašujem se, če so le-te zgolj začasne. Slej ko prej ti nekaj manjka. Saj se še vedno in ves čas ukvarjam z zborovstvom, a ne tako aktivno kot prej. Zdaj, ko sem preživela en dan tam, bi spet kar šla povohat kaj se novega dogaja…

No comments: