Sunday 5 August 2007

DOLG MESEC DNI ... in več...

Saj ne morem verjeti, kako hitro gre čas. Zgodil se je kongres, ki smo ga pripravljali več kot dve leti zelo intenzivno... Zadeva je uspela, ampak energija je pa kar izpuhtela iz mene. Kot bi jo nekdo posrkal - po koncu sem en teden samo počivala, spala in seveda naredila stvari, ki sem jih morala narediti za radio.

VSE ZA TO - DA SEM SI VZELA DVA TEDNA ODKLOPA!

Saj ne, da ne bi nič počela, ampak kljub vsemu je povsem drugo, če se skidam v vinograd ali v vrtiček, si naberem solato ali poberem paradižnik, fižolček... Vse raste, čeprav sva zaradi pozne selitve tudi vso zelenjavo pozno posadila ali posejala. Kdo bi si mislil, da mi bo to všeč:)

Odločila sva se tudi za predelavo podstrešnih in kletnih vrat. Iz totalnega razsula, kar nekaj nanosov barve, ki se je luščila, manjkajočih ali razbitih stekel, razpokanega in obtolčenega lesa so nastala tale vrata za podstrešje:



Seveda nisem jaz šmirglala in kitala in barvala, ampak sem poskrbela za dekoracijo - slikice na steklo.
Druga vrata so bila pa res hudo uboga, samo za odstranitev ostankov kita, stekla in ćiščenje je bilo potrebnih skoraj osem ur. Ampak nastaja pa tole:


V luknjah pa bodo prostor našla tale stekelca:



Ja, seveda - saj so to vrata v vinsko klet...

Oh, načrtov imam še veliko... potrebujem kakšno darilce za eno dojenčico in mamico, ki jo bomo šli - upam - kmalu obiskat (psssssst mohikanka), naredit moram kak nakit za sestro mojega dragega, ki je imela trideset let (ja je imela, včeraj je bil žur, a zaradi vrat nisem imela časa za razne ketnice...)

Včeraj sem videla tudi osebi, ki ju dolgo ni bilo na spregled in sem ju šla kar obiskat! haha...

Toliko za zdajle - se pa še kaj oglasim.








6 comments:

Anonymous said...

waw.. ti pa si zaposlena in ful lepo rišeš!!

Bi prišla kaj naokoli? Resno?? ma jaz bi bila full vesela. Mi zaenkrat še ne potujemo, zato se videvam samo z ljudmi, ki pridejo k nam! Bi vas bila pa full vesela!!
Sem ravno zadnjič ugotavljala, da od mojih razen staršev in Ambale ter Cmokota ni bilo še nobenega. Ne prijateljev, ne sorodnikov (no, pa teh niti ne pogrešam)..... sem bila kar malo žalostna...

Anonymous said...

aja še to. Pa nič darilc, mi boste vi veliko darilo ;o))

kasparina said...

No, s tvojim bratcem smo se pogovarjali, da bi vas prišli pokukat, ko se vrne s hriba.
Samo moramo bit vsi čisto zdravi za gledat dojenčico. To je pa tombola:)

Anonymous said...

no, jaz vas bom vse zelo zelo vesela!! Oz. vsi trije vas bomo veseli!! Smo na vezi, ne?!

Anonymous said...

Obdelava vrat in risbice so čudo. Enkrat bo potrebno pogledati v živo.Frejča pa ne piše čisto resnico, pri njej je bila in je zelo pogostotudi "taščica in tast" pa tudi prababica je že bila!

Anonymous said...

tasta in taščo ne štejem za sorodnike - al bi jih mogla?! V glavnem onedva sta veliko tu.. pa to ni "moja stran" familije. Res je, babi je bila naobisku. No, to je pa tudi vse :-(