Monday 20 August 2007

FREJ VEČER!

Glede na to, da sem Gapija dala v rejo za en dan, sem mamo prosila za podaljšek, saj sem želela z dragim na koncert že v prejšnji objavi omenjenih udeležencev delavnic. In sva šla. Koncert v dvorani Brežiškega muzeja je bil prav fajn – tam vse tako lepo zveni!
Ampak zakaj posebna objava – zato, ker sva rekla, da greva nazaj grede na drink, pa sva pristala v Planetu Tuš. In šla v kino. Ob 00.00. In gledala film do 02.00. Hmmmmmm… Še nikoli se mi ni zgodilo kaj podobnega. IN KAJ SVA GLEDALA?!?!?! TRANSFORMERS…. Ja, to je tist, k se roboti spreminjajo v avtomobile. In eni hočejo zavladati svetu, drugi jim to poskušajo preprečiti in se povežejo z ljudmi in rešijo svet. Jao...

Orkamadona, pa še všeč mi je blo. Domnevno pa zaradi tegale lepotca... hihihii:



3 comments:

ambala said...

mmmmm sexi!


A da so tudi kina ob polnoči! Lepo!

kasparina said...

Ja. In to v Novem mestu!?!

ambala said...

zamisli!